jeej

Alla inlägg under januari 2010

Av jeej - 23 januari 2010 19:38

heheheheheh...heheh.

  HAY GUYS!


jag kollar för mycket på anime.

jag vill ha en häst som ska heta kelpie och vara en nordsvensk.

jag ska hälsa på min syster nästnästa helg.

wooho!

jaaaag är hungriiiig.

vi hörs.

Av jeej - 9 januari 2010 21:49

 

dags att börja spela wow igen kanske... fast orka D:

jag är på tok för lat.

har köpt en vinterjacka btw. asniceeee. 800 kr. wrrrroom.

ska typ sova snart.. as tidigt, men yea.

dasdsdfsdfsagregergerg.sdfsdf greger.

aja. puss som fan.

Av jeej - 7 januari 2010 06:02

 

aja, vad elak jag är.

har ju inte uppdaterat bloggen på aslänge.

men okej.

nyår var väl... hahahahaha.

okej, först av allt vill jag informera om att jag har en ursäkt till min lathet.

jag kallar det sabbatsår. eftersom jag inte fick någon riktig julkänsla, jag fick strumpor i julklapp och jag vägrar festa/umgås med folk i ren allmänhet.

så jävla trist är jag hahaha.

fick cirka 6000 i julklapp också förresten.

det mesta jag lagt ner pengar på är nudlar.

Ramen noodles.

och om någon timme ska ja dra till skolan och få ig hahahaha..

jag har 4% tur idag enligt facebook, så jag är peppad som en... palm.

jag försökte se på star wars igår. jag och pappa började asgarva när bumbibjörnarna kom och skulle kasta stenar.

även så fort robotorna skulle prata, r1r2 eller vafan den heter åsså den guldiga plåt roboten.

jag har börjat somna typ 6 på kvällen också. det är väl iofs bra, fett utvilad när skolan börjar.

har kommit fram till att jag behöver en vinterjacka, frally har skadat sin tass, har glott på avatar som var helt awesome, det är 44 minusgrader i dalarna, det blev nå fel på rören i avloppet till duschen så när jag duschade förvandlades badrummet till ett badkar, jag har ätit asäcklig pizza, skickade iväg linda till affären och fick en burk pepparkakor av pappa för att ja sku bli snäll igen, borde börja snusa ist för å röka, så jävla kallt och slutligen så kraschade lindas dator helt utan förvarning eller virus eller någonting. den ba dog.

helt sick alltså.

aja, nog svamlat/uppdaterat. shaashaaaa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards