jeej

Alla inlägg under april 2010

Av jeej - 24 april 2010 11:06

 

Har kirrat cam. wohow.

men blev less på den samma dag haha.

hm.. har även blivit beroende av lindths chokladkaniner :( blev gråtfärdig när dom inte fanns på ica, och när vi åkte till citygross värmdes mitt hjärta upp när jag såg dom. hahahaha.

helt sjukt.

jaja. har inrett bakdrummet lite, nu när det är kakel överallt så känns det mysigare. åsså har dom lagt in ett badkar osv. så drog jag å farsan å köpte badsalt å badskum å badrumsmatta å grejer. så det är fett jävla nice.

å fyfaaaan vad avslappnande det är att bada! helt sjukt.

höll på att glida under vattenytan haha.

puzzeeNNN.

Av jeej - 5 april 2010 16:51

TAKE ME TO BURNING MAN.


peace.

Av jeej - 4 april 2010 14:43

And you ask yourself..
Where is my mind?



Hoho. Min far funderar på att köpa hus.
Isåfall kirrar han en lägenhet åt mig.

Men linda, forfuckinsaaake. måste skaffa jobb ehehe.

ooooch jag hatar skola hehehe.

med tanke på att såfort man börjar bli klart med ett projekt så har dom börjat med ett nytt veckan innan hahaeh. jag är för seg för såntdär.

jag längtaaaar till hultsfred.

<måste även fixa bostadsbidrag> . typ.

oooch ehm. färga håret förjävla intensivt mycket.

-längta-

och så vill jag att dom ska renovera klart badrummet :@

dom har dragit över på tiden typ 2 veckor nu.

hmmmm..

måste se på Dorian Grey eller fuck den filmen hette när jag väl får bo hos min bror igen. hm hm hm. festa är fasiken inte kul, så sug. iallafall inte här i sundsvall. -svälter ihjäl-

over and out.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards