jeej

Alla inlägg under juni 2010

Av jeej - 12 juni 2010 20:41


 

Sommarlov nu. Regnar ute. Asmysigt.

Lite hat på linda för att hon inte vill dra ut med mig i regnet.

Har min katt hemma, Frally. Hon ligger å snarkar och ålar sig i min säng.

Trevligt trevligt.

En applåd till Dennis som tänker hålla sig nykter tills peace and love.

Sääääkert ;D.

(y)

Hmmmm... Fick tusen spänn av morsan, syrran tog 200. Fun.

Ska kanske dra till sommarstugan med Linda till helgen, kirra engångsgrill å se festliga ut på verandan där.

Kommer även glo sönder på nötta filmer.

Kanske inte blir någe hultsfred, beror på hur linda jobbar. Det suger ju hårdare än hårdast :@

Jag vägrar dra på festival med nån annan. Duuude, if youre not going, Im not going, aight?!11

Snart ska ju syrran para rottisen, så då kanske jag tar en valp.

Om jag orkar ta ansvar för en dvs.

Det är tveksamt.

Gaaaah, vill vara arton nu!11 isf hade jag festat loss och däckat i ett dike eller nått annat trevligt. Bara för att. Eller??+

Av jeej - 6 juni 2010 02:58

I remember when, I remember
I remember when I lost my mind
There was something so pleasant about that place
Even your emotions have an echo in so much space


Har inte uppdaterat på länge.

Sommarlov om en vecka. Blir kvar i samma klass. uscha.

Har inte hänt någonting alls.

sög ju.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards