jeej

Alla inlägg under december 2014

Av jeej - 8 december 2014 02:38

Oh, just ja. Frally har avlivats. Jag har fått en valp av syrran som jag döpte till Jayce och som jag uppfostrade, och nu bor han hos Enoks familj i härnösand tillsammans med deras hund Spike, och dom har det awesome.
Fett mysigt för en hund att ha ett helt hus att springa runt i, plus att bo lite utanför staden så det finns mycket skog osv.

Älskar honom av hela mitt hjärta. <3

 

bilden är sjukt orelevant, obviously.

Av jeej - 8 december 2014 02:31

Flera tusen år senare.

Vad hyper jag måste varit några år tillbaka, svårt att tänka mig det nu.

Jag jobbar på ett äldreboende, timvikarie, bor hos linda i timrå, pappa bor i hus.

Julafton snart, ska jobba då, fett skönt. Slippa sitta å vänta på kalle anka osv.

Blir rätt ... tröttsamt efter några år. Har sett världens bästa film typ, ; Stonehearst Asylum.

Den är typ allt jag velat ha i en film, nånsin. I loved it.

Jag har fått en muslimsk kvinna till "vän". Hon skriver jämt, jag fattar inget. Hon blir arg när jag inte svarar osv.
Det är weird as fuck.

Jag lirar LoL, WoW, Portal 2, Worms reloaded och Prop hunt i Garrys mod för det mesta nu.

Har även börjat se om Sherlock holmes serien. Det är rätt nice :]


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards